قیمت انواع ماشین امروز و مدل قدیم هم خودرو هم دیگر وسایل

قیمت انواع خودرو آنلاین پراید مدل جدید و قدیمی نو و دست دوم انواع ماشین

قیمت انواع ماشین امروز و مدل قدیم هم خودرو هم دیگر وسایل

قیمت انواع خودرو آنلاین پراید مدل جدید و قدیمی نو و دست دوم انواع ماشین

عشق از راه رسید

 آخرش عشق رسید در این قرن دنیا ومدم تا تو رو ببینم خیلی شانس آوردم که در گذشته و قرنهای  قبل دنیا نیومدم  تو خلق شدی برای زندگی دادنم برای حیاتم نمی توانم به تو خیره نشوم  عاشقتم عزیزم همه این حرفها فقط  برای تو درست شده تا به زبان بیاورم  تو خیلی خوب هستی  نمی توانم چشم از تو بردارم  خیلی دلم میخواد بغلت کنم  بالاخره عشق از راه رسیدنمی توانم چش م ازتو بردارم  ببخشید که به طرز خیره شده اما چیز دیگری برای مقایسه وجود ندارد دیدن تو به من آرامش میده حرفی برای گفتن نمانده است اصلا کلمه ای حرفی نیست که به تو بزنم کاملترینی  احساس می کنم این نشون میده هنوز زنده ام احساس چقدر زیباست احساس به تو اما اگر شما احساس می کنید که من احساس می کنم لطفا به من اطلاع دهید که واقعی است تو خیلی خوب هستی که درست نباشی چرا نمیتونم حتی یک لحظه چشم از تو بردارم نمی توانم چشم از تو بردارم دوستت دارم عزیزم

و اگر کاملاً درست باش بهت نیاز دارم عزیزم برای گرم کردن شب های تنهایی دوستت دارم عزیزما به حرفهام اعتماد کن  وقتی میگم  دوستت دارم به من اعتماد کن اوه عزیزم خوشگل  من دعا می کنم همیشه با هم باشیم  حالا که پیدا کردم بمون و بگذار دوستت داشته باشم عزیزم بگذار دوستت داشته باشم بگذار دوستت داشته باشم دوستت داشته باشم 

  بیت کوین رایگان : 

https://r.adbtc.top/1129600



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.